Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy informuje, że w dniu 30 czerwca 2020 roku wygasły decyzje przyznające pomoc w formie podstawowej usługi opiekuńcze oraz specjalistycznych usług opiekuńczych.
Co należy zrobić by kontynuować korzystanie z usług?
W przypadku ubiegania się o powyższą formę pomocy należy niezwłocznie złożyć pisemny wniosek w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morawicy przy ul. Kieleckiej 9. W wyznaczonym miejscu jest możliwości kontaktu bezpośredniego z pracownikami Ośrodka lub możliwość wrzucenia podania o pomoc do skrzynki. We wniosku prosimy wpisać osoby wspólnie gospodarujące oraz dołączyć zaświadczenie o dochodach wszystkich członków rodziny za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku. W sytuacji, kiedy wniosek zostanie złożony w lipcu 2020, należy do niego załączyć zaświadczenia lub oświadczenia za miesiąc czerwiec 2020r. Po złożeniu wniosku pracownik socjalny przeprowadza wywiad środowiskowy w ciągu 14 dni, następnie zostanie wydana decyzja administracyjna przyznająca pomoc w formie podstawowych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych.
Wnioski złożone w lipcu 2020 roku będą rozpatrywane na bieżąco i nie ma możliwości przyznawania pomocy wstecz.
Prosimy o poinformowanie pracowników socjalnych o Państwa zapotrzebowaniu bądź rezygnacji z usług, gdyż ma to wpływ na organizację pracy osób zatrudnionych do świadczenia tych usług.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy socjalni w siedzibie MGOPS w Morawicy, przy ul. Kieleckiej 9 (pok. nr 22, 23, 25 – I piętro) oraz telefonicznie pod numerem tel. 41 301 40 41.
Do pobrania: